HTML

Friss topikok

  • barazoli: Barátom! Én még csak most fogom elszenvedni a Te kálváriádat, mert én is egy NL-es versennyel juto... (2011.02.27. 17:22) Weekly Round 2.
  • ken adams: chipleader :) (2008.02.27. 18:55) Győzelem!
  • sajt: Nem láttam még ebok formában, de szerintem jó befektetés megvenni. (2008.02.07. 09:54) A titok
  • breywol: check - passz :) (2008.01.04. 01:15) Poker Pro
  • zsp: én olvaslak szorgalmasan! olyan ez, mint a heads up: ha éppen sokat nem is, egy embert biztosan t... (2007.12.31. 09:58) AA-k és a koncentráció - olvassa ezt valaki?

ST Póker

2007. augusztus 7. óta pénzért játszom.

Pénzben játszani

2007.08.08. 23:05 | sajt | Szólj hozzá!

Címkék: poker blöff pbh

Már régóta terveztem, hogy valódi pénzben fogok játszani a PokerStars-on. Mivel megérett munkám gyümölcse, és maradt belőle a számlák kifizetése után is, azt gondoltam befizetek a egy 100$-os bankroll-t. Ez nem megy zökkenőmentesen, mivel a bankom (k&h) nem támogatja valami jogszabály miatt a pókertermekbe való befizetést. Szerencsére ZSP kolléga kisegített kerek 22 dollárral, így bár nem terveztem elindultam a 4. poker.blog.hu on-line pókerversenyen, ahol 26-ból a 17. helyen estem ki.
Sokáig igen laza és igen agresszív játékomnak köszönhetően chipleader voltam, de aztán jött ZSP én pedig nem akartam hagyni. Elösször megadtam az All-in-jét, egy flösshúzóra (ami mellett még bármelyik 5-ös is jó lett volna, így 13 out-om volt), ami nem jött be, neki 88-a volt, így egy kicsit leestem. (Végülis visszanézve a partit, már elötte többször rosszul játszottam ez csak egy okozat volt.) Próbáltam visszakapaszkodni, de aztán elborított valami lila TILT és egy igen nagy hülyeséggel kiestem.
Tanulság az, hogy ha az embernek van éppen pénze, akkor vissza lehet állni egy feszesebb harcmodorra (legalábbis annál feszesebbre, mint amit az elején produkáltam), és szépen bemasírozni a final table-re, majd a head-on-ba.
Na, majd legközelebb.

A bejegyzés trackback címe:

https://stpoker.blog.hu/api/trackback/id/tr81135641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása