HTML

Friss topikok

  • barazoli: Barátom! Én még csak most fogom elszenvedni a Te kálváriádat, mert én is egy NL-es versennyel juto... (2011.02.27. 17:22) Weekly Round 2.
  • ken adams: chipleader :) (2008.02.27. 18:55) Győzelem!
  • sajt: Nem láttam még ebok formában, de szerintem jó befektetés megvenni. (2008.02.07. 09:54) A titok
  • breywol: check - passz :) (2008.01.04. 01:15) Poker Pro
  • zsp: én olvaslak szorgalmasan! olyan ez, mint a heads up: ha éppen sokat nem is, egy embert biztosan t... (2007.12.31. 09:58) AA-k és a koncentráció - olvassa ezt valaki?

ST Póker

2007. augusztus 7. óta pénzért játszom.

Acapulco

2007.10.10. 11:39 | sajt | Szólj hozzá!

Vasárnap részt vettem az Acapulco meghívásos (egy haverom meghívott, hogy menjek vele) 0+1 rebuy-os versenyén. Mivel először voltam ilyen asztalokkal, zsetonokkal, osztókkal ellátott helyen, egyrészt érdeklődve, másrészt - az előző napi keresztelő megünneplésének okán - másnaposan nézelődtem. Valóban a körülmények profik voltak eltekintve néhány osztótól, de gondolom majd ők is belejönnek. Mindenki 100k zsetonnal indult, a nagy vak 2k volt. Sokat segített, hogy a zsetonokon szerepelt a névértékük máshol eltart egy ideig, míg megszokom.

Az első leosztás rögtön egy royal-lal végződött. Egy perces néma vigyázzállásban meghallgattuk Korda György "Vágyom egy all-in után" című slágerét. Repkedtek a rebuy-ok, amiből két esetben én is kivettem a részem. Ezután a rebuy időszak végéig feszesen játszottam, Majd kimentem levegőzni egy kicsit. Ez jót tett, mert ahogy visszaültem, rögtön kaptam egy AA-t, amivel megnyertem a side-pot-ot (azért csak a side-ot, mert egy short-stack-nek sora vagy mije lett). Következett egy KK, amivel viszont a teljes pot-ot megnyertem, ugyanúgy mint a rákövetkező JJ-vel. Ekkor kb. 2millám volt és véget is ért a rebuy időszak. Ekkoriban én lehettem a CL és már a Final Table-re gondoltam.
A következő körben természetesen QQ-t kaptam, amit egy KK és egy AJo megadott. Természetesen nyert az AJ egy A-al, így csak 1,5 millióm maradt. Ezután asztalbontás. Az új asztalnál rögtön megpróbáltam ellopni a nagy-vakot, de a nagy vak lefülelt. Megcsináltam  legrosszabb hívásomat, egy QQ All-in ellen bementem valami 53o szerű lappal. Mondjuk ez az All-in kb. 200k volt, tehát nem vágott földhöz. Egy másik All-in megadásom alapján viszont teljesen hülyének néztek. A következő volt a helyzet:

Ketten maradtunk a partiban, a vakok 200/400k. A balomon ülő ember kb 250k-val All-in ment, amit én megadtam. Nála 66 nálam Q2s. Erre elkezdett magyarázni, hogy hogyan lehet ilyen lappal megadni. Akkor nem árultam el a titkot, de most megteszem. Ugyebár az ő all-in-jével együtt a bankban minimum volt 1150k, a megadás 250k ez 3,4-es banki esély. Egy pár egy magasabb és egy alacsonyabb lap ellen 5:2 (2,5) arányban esélyes, ráadásul nekem flush esélyem is volt, ami ezt valamivel még csökkenti, tehát megérte megadni a tétet. (Mondjuk kíváncsi vagyok, hogy mit gondoltok erről és a következőről.)

Ezek után egy már nem tudom milyen lappal kiejtettem ezt a kollégát, meg egy másikat is. Ebben az időszakban arra számítottam, hogy mindenki feszesebb lesz egy kicsit ehhez képest a leggyakrabban a "kieső" szót hallottam.

Az egyik partiban a mellettem ülő négyszeres nagy vakot hívott, míg a kettővel későbbi, aki éppen hogy leült vissza All-in-t. Az első hívó mutogatta felénk a lapjait és azt mondogatta, hogy KK-t nem lehet bedobni. Pedig be lehet, merthogy a másiknál AA volt.

A vakok 400/800k-n álltak, nálam kb 1300k, amikor is befeszült az asztal. Szinte mindenki dobálta be a lapjait. Azt számolgattam, hogyha átmegy rajtam a vak, akkor mehetek is haza, ezért azt gondoltam, hogy egy normálisabb lappal All-in-t mondok, amivel elviszem az aktuális vakokat. Ez a normálisabb lap egy KQo személyében jött el. Mindenki dobálta is be a lapjait én számolgattam a nyereményt, amikor az egyik versenyző erősen elkezdett gondolkodni. Megtévesztésképpen a zsetonjait számolgattam, hogy milyen jól fog az nekem jönni, de ez nem jött be, mert megadta az All-in-t és egy AQo-t mutatott. És mivel nem jött semmi, ő nagyon örült, én meg kiestem a 21. helyen, ami sajnos elég távol volt Buboréktól.

Legközelebb még közelebb, megnézem a Royal-t is, mert az itt van a szomszédban.

A bejegyzés trackback címe:

https://stpoker.blog.hu/api/trackback/id/tr96192151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása