HTML

Friss topikok

  • barazoli: Barátom! Én még csak most fogom elszenvedni a Te kálváriádat, mert én is egy NL-es versennyel juto... (2011.02.27. 17:22) Weekly Round 2.
  • ken adams: chipleader :) (2008.02.27. 18:55) Győzelem!
  • sajt: Nem láttam még ebok formában, de szerintem jó befektetés megvenni. (2008.02.07. 09:54) A titok
  • breywol: check - passz :) (2008.01.04. 01:15) Poker Pro
  • zsp: én olvaslak szorgalmasan! olyan ez, mint a heads up: ha éppen sokat nem is, egy embert biztosan t... (2007.12.31. 09:58) AA-k és a koncentráció - olvassa ezt valaki?

ST Póker

2007. augusztus 7. óta pénzért játszom.

A titok

2007.08.30. 21:55 | sajt | 8 komment

Címkék: poker

Kettővel ezelőtt megígértem, hogy elárulom a titkot, hogyan kerültem egy tízezres versenyen a legjobb 6-ba. (Vagy inkább a legjobb 27-be, mert utána már szinte senkit nem érdekelt, hogy hányadik lesz.)
A dolog nyitja egy alap dolog, amit sokan nem vesznek figyelembe, mégpedig a kezdőlapok esélye. Ezért én kinyitottam Ed MIller bevezetés a Hold'em pókerbe című könyvét a 120. oldalon, és aszerint játszottam meg a lapokat. A másik dolog a 90. oldalon van, ami a jókat és a banki esélyeket hasonlítja össze. E szerint játszottam, és így sikerült. Ez a cikk vezetett el a felismerésig: http://onlinepokerhu.com/poker-cikk-917.
Hogy ez egyértelmű? Most már én is tudom. Egy jó ideig minden figurás laphoz el tudtam képzelni a flop-ot, ahogy majd nyerek. Túl nagy volt a fantáziám. Amióta így játszom, nézem a mi lett volna ha típusú dolgokat. Az esetek kevesebb mint 10%-ban jöttek volna be, de azok is általában olyan partik voltak, amiket nem játszottam volna végig.
Lehet, hogy így unalmas a játék, ezért jobb több asztalon játszani.

A bejegyzés trackback címe:

https://stpoker.blog.hu/api/trackback/id/tr34153332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

isteni · www.istenipoker.blog.hu 2007.09.14. 23:43:25

Szia!
Ed Miller könyve nekem is megvolt.
Ha esetleg a tornák is érdekelnének nagyon tudom ajánlani Harrington könyveit, nekem azok segítettek nagyon sokat!

sajt · http://sajt.tumblr.com 2007.09.15. 09:09:49

Én is néztem, vastag és drága, de nincs mese meg kell venni. Egyébként nem értem, hogy miért mindig Harrington-ként hivatkoznak rá, amikor ezt a könyvet ketten írták.

isteni · http://istenipoker.blog.hu 2007.09.15. 19:55:30

Ezt én sem tudom, de tényleg mindenki csak Harrington könyvként ismeri. Talán mert Robertie nem csaka pokerben van otthon, hisz backgammon világbajnok, hajól tudom.
Egyébként mindkettő kötete nagyon jó.
Én tervezem, hogy másodszorra is el fogom olvasni.
Ismétlés a tudás atyja!:)

sajt · http://sajt.tumblr.com 2007.09.15. 23:16:53

Közben megrendeltem a két könyvet, plussz ezt: Belinda Levez: Hogyan nyerjünk pókeren? címüt, amiben állítólag vannak egyéb dolgok is. Remélem nem bad beat.

Puzsa Krisztián 2007.10.31. 20:14:55

Sziasztok!
A poker.blog.hu/ címről jutottam erre a blog -ra, mondanom sem kell hogy nagyon tetszik:-)

Kb 10 hónapja pókerezem.
Az elején minden No Depós pénzem elbuktam ( na jó ! picit többet is :-) ) , majd gondoltam ilyen nem lehet hogy ne tanuljak meg játszani....

Befizettem a Party -ra és az Everestre , most kb 2 hónap után úgy állok, sok-sok tanulás után amit az interneten találtam ( most számoltam 400 oldalnyi cucc ) hogy
van 1500 dollárom tisztán persze irtó sok játékkal...bónuszozással.

Elhatároztam hogy folytatom , de balga nem vagyok vagy elvesztem a pénzem: tanulni kell !

Nl20- Nl 25 - ön játszom, 10 fős asztaloknál.Kacsingatom NL50-re de kikapok:-(
Mondanom sem kell joggal.

Igazából ahhoz kérném a segítségetek hogy milyen könyvet vegyek meg magyarul ami újat is tud mondani és jobb is lehetek?
Ilyen tipusú játékhoz , nem teljesen kezdő szint, elég jó felfogással:-))
Nem kezdő matekos képzettséggel.
Köszönöm segítségetek!
kpuzsa

sajt · http://sajt.tumblr.com 2007.10.31. 20:46:47

én 3 magyar könyvet ismerek, ami használható.
Ed Miller: Bevezetés a Hold'em pókerbe. Ez inkább kezdőknek és limit pókerről szól.
Sklansky: A póker elmélete kötelező olvasmány
Harringtonék: Hold'em versenystratégia, ha lehet, még kötelezőbb.
A többi, amit ismerek használhatatlan.
Könyveken túl, pedig a party elemzések a fontosak.

Csibiii 2008.02.07. 09:30:33

harrington es ed miller konyve nagyon erdekelne...vkinek nincs meg ebook formajaba? pókerezek,hol nyerek hol nem...:D de erdekelnenek a konyvek s ha nem muszaly nem vennem meg :D

sajt · http://sajt.tumblr.com 2008.02.07. 09:54:55

Nem láttam még ebok formában, de szerintem jó befektetés megvenni.
süti beállítások módosítása