HTML

Friss topikok

  • barazoli: Barátom! Én még csak most fogom elszenvedni a Te kálváriádat, mert én is egy NL-es versennyel juto... (2011.02.27. 17:22) Weekly Round 2.
  • ken adams: chipleader :) (2008.02.27. 18:55) Győzelem!
  • sajt: Nem láttam még ebok formában, de szerintem jó befektetés megvenni. (2008.02.07. 09:54) A titok
  • breywol: check - passz :) (2008.01.04. 01:15) Poker Pro
  • zsp: én olvaslak szorgalmasan! olyan ez, mint a heads up: ha éppen sokat nem is, egy embert biztosan t... (2007.12.31. 09:58) AA-k és a koncentráció - olvassa ezt valaki?

ST Póker

2007. augusztus 7. óta pénzért játszom.

Poker Pro

2007.09.15. 23:07 | sajt | 8 komment

Címkék: verseny program poker

Letöltöttem a fenti programot, és egy cash-game-ben kezdtem alkalmazni. Ez a program azt tudja, hogy rátelepszik az asztalra és mindenféle esélyeket irogat ki, közben meg mondogatja, hogy fold, meg check, meg bet, meg raise. (Ez utobbi kettő között mi a különbség azt csak nagyjából tudom.) Elösször is a 4000-emet feltornáztam 18000-re a program segítségével, úgyhogy rájöttem, hogy ez a program kell nekem!
Aztán voltak esetek, amikor a program dobott volna, de én inkább emeltem, és úgy is nyertem, egyszer flöshúzóval, egyszer meg bedobattam mindenkivel.
Aztán jött az átok, bár lehet, hogy én zavartam össze a programot. Kaptam egy A7o-t, amire fold-ot javasolt a program. Egy ilyet nem dobok be, tehát emeltem. Flop-ra lejött még egy A, innentől kezdve folyamatos raise-t kaptam javaslatként, amit kétségek között el is hittem, főleg, mert a turn még egy A volt. Ezek után all-in-ig emelgettem egy kollégával, a folyamatos raise-ek hatására (úgy állítottam be a programot, hogy fennhangon mondja, hogy mit is kell csinálni). Persze a kollégának volt egy 66-ja, ami még a floppon drill lett, aztan az A-val fullosodott.
Egyébként a program két helyen írja ki az esélyeket és mind a két helyen mást és mást, de nem szabad hallgatni rá, legyen elég az, hogy látod, az adott lappal mennyi esélyed van nyerni, hogy még könnyebb legyen bedobni. Egyébként a progi 100$

A bejegyzés trackback címe:

https://stpoker.blog.hu/api/trackback/id/tr62166484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsp · http://poker.blog.hu 2007.09.16. 03:05:20

a helyedben (meg persze a magam helyében) fenntartással kezelnék minden olyan szoftvert, ami "megmondja", hogy mit csinálj. a póker nem egybites játék, ahol bármilyen helyzetben meg lehet ezt előre mondani.

sajt · http://sajt.tumblr.com 2007.09.16. 11:08:08

Igen. Erre jöttem rá én is. Viszont az jó, hogy kiírja az esélyeket, viszont ahhoz drága.

isteni · www.istenipoker.blog.hu 2007.09.18. 00:40:12

Nem tudom, hogy vagy vele, de én egyetlen ilyen poker szoftvert sem használok. Figyelek, és próbálom kiismerni az ellenfeleimet.
És e tudod van az a szabály, hogy 4-el, ill. 2.vel kell szorozni az outok számát és kijön, hogy mennyi esélyed van megcsinálni az adott kezet. Én ezt csinálom és fejben is gyorsan megy.

Kristóf · http://www.adwords-hirdetes.hu 2008.01.01. 21:27:08

Bet: nem volt előtted emelés, te viszont emelsz (tehát te hívsz először a körben). Raise: már volt előtted emelés (a nagyvak is annak számít az elején), és te ráemelsz.

sajt · http://sajt.tumblr.com 2008.01.02. 09:21:19

Kristóf: ezt jó tudni. De ezt mire írtad?

Kristóf 2008.01.02. 12:22:58

"... közben meg mondogatja, hogy fold, meg check, meg bet, meg raise. (Ez utobbi kettő között mi a különbség azt csak nagyjából tudom.) ..."

erre :)

sajt · http://sajt.tumblr.com 2008.01.02. 12:36:19

OK. Most nézem. Bocsi. Azóta sikerült továbbfejlődnöm, azért volt furcsa. Erre érdekes módon inkább a "tart" szó ugrik be, rais-re meg az "emelés", a foldra pediglen a "dobás" viszont a check-re nem nagyon tudok magyar szót.

breywol 2008.01.04. 01:15:01

check - passz :)
süti beállítások módosítása