HTML

Friss topikok

  • barazoli: Barátom! Én még csak most fogom elszenvedni a Te kálváriádat, mert én is egy NL-es versennyel juto... (2011.02.27. 17:22) Weekly Round 2.
  • ken adams: chipleader :) (2008.02.27. 18:55) Győzelem!
  • sajt: Nem láttam még ebok formában, de szerintem jó befektetés megvenni. (2008.02.07. 09:54) A titok
  • breywol: check - passz :) (2008.01.04. 01:15) Poker Pro
  • zsp: én olvaslak szorgalmasan! olyan ez, mint a heads up: ha éppen sokat nem is, egy embert biztosan t... (2007.12.31. 09:58) AA-k és a koncentráció - olvassa ezt valaki?

ST Póker

2007. augusztus 7. óta pénzért játszom.

AA-k és a koncentráció - olvassa ezt valaki?

2007.12.30. 23:24 | sajt | 1 komment

Címkék: all in poker aa koncentráció

Elég régen pókereztem, mert egy szupertitkos fejlesztésen dolgozom, ami remélhetőleg januárban közkincs lesz. Azonban pihenésképpen nekiálltam pókerezni a pitbullon. Azért itt, mert itt indult éppen freeroll. Nos, ez a mai az AA-k napja volt. Persze ez csak 3 partit jelentett, ráadásul kettő ezek után egymás után jött. Persze egyébként is jó volt, mert úgy éreztem, hogy érzem a ritmust, a játékot meg mindent.

Az első esetben 45u-val kisvakból tartottam a vakot (100/200), így négyen voltunk érdekeltek a játékban. Flopra 44K. Ekkor check, latisha29 emel 200-ig, amit még valaki tartott. Vissza 700-ig, amit szintén tartottak. Turn egy 10-es, amire latisha29 all-in megy 3000, amit persze rögtön meg is adtam. latisha29 AA-t mutatott a river egy 10-es, így el is búcsuzott, én meg tele lettem pénzzel. Ott hibázott ugye, hogy nem emelt a flop elött, amikor meg már látszott, hogy elértéktelenedik a lapja, egy all-in-el akarta kompenzálni.

Újdonsült CL-ként dealer-ben kaptam 77-et, elöttem valaki All-in 3000 körül. nálam több mint 9000, jöhet eső, jöhet hó alapon megadtam. Nála ugye AA, a flop 9J8, turn 10, river nem számít, természetesen ilyenkor nekem nagyobb esélyem volt a sorra :) Itt az AA azzal hibázott, hogy ellenem ült le játszani, illetve máig nem értem, hogy AA-val miért kell preflop a nagyvak 7-szeresével all-in menni.

Az utolsó partit már nem találom, elég furcsák itt a hand-ek, de ott nekem volt egy AA-m, az elején emeltem elég sokat, amit egy 64 megadott, így neki lett 6-os drillje. Mentségemre szóljon, hogy közben telefonáltam. Most megint valaki beleszólt, így megint sikerült kiesnem a ritmusból.

Szóval a koncentráció. Erről a posztó-n olvastam valamikor egy poszt-ot, amit most persze nem találok. Ott az alkoholos befolyásoltságról volt szó, meg egy mellékattintásról. Részegen az ember azt hiszi, hogy szép, okos, tud énekelni, meg pókerezni. Aztán a végén észreveszi, hogy nem tudja kifizetni a számláját sem.

De nem kell inni ahhoz, hogy valaki ne tudjon 100%-osan koncentrálni. Elég egy telefon, vagy hogy valaki kérdez valamit. És pont az ilyen helyzetekben, amikor elértéktelenedik az Ász pár. 27-eshez nem kell nagy figyelem, emelni kell, ez alap.

Aki sportolt, az tudja, hogy 100%-osan kell koncentrálni. A kapus hiába véd mindent, ha kap egy potyát mindenki arra fog emlékezni.

Lehet, hogy fejlesztenem kellene a koncentrációmat. Kicsit szét vagyok esve.

Remélem mindenki várja már az Újévi meglepit...

ps.: Remélem olvassátok, ha már írok.


ps2.: Valamit akartam, de elfelejtettem...

A bejegyzés trackback címe:

https://stpoker.blog.hu/api/trackback/id/tr56279608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsp · http://poker.blog.hu 2007.12.31. 09:58:03

én olvaslak szorgalmasan!

olyan ez, mint a heads up: ha éppen sokat nem is, egy embert biztosan találsz a túloldalon.
süti beállítások módosítása