HTML

Friss topikok

  • barazoli: Barátom! Én még csak most fogom elszenvedni a Te kálváriádat, mert én is egy NL-es versennyel juto... (2011.02.27. 17:22) Weekly Round 2.
  • ken adams: chipleader :) (2008.02.27. 18:55) Győzelem!
  • sajt: Nem láttam még ebok formában, de szerintem jó befektetés megvenni. (2008.02.07. 09:54) A titok
  • breywol: check - passz :) (2008.01.04. 01:15) Poker Pro
  • zsp: én olvaslak szorgalmasan! olyan ez, mint a heads up: ha éppen sokat nem is, egy embert biztosan t... (2007.12.31. 09:58) AA-k és a koncentráció - olvassa ezt valaki?

ST Póker

2007. augusztus 7. óta pénzért játszom.

Weekly Round 2.

2007.08.28. 19:56 | sajt | 1 komment

Címkék: verseny poker

Tegnap elkezdődött a nagy verseny, ami sajnos számomra csúfos és korai véget ért. Ahogy bent voltam az asztalnál, azt vettem észre, amire számítottam. Az asztal fele nem volt ott. Kiült (sitting out) a verandára.
Egész nap a NAGY versenyre készültem. Egyrészt összeszedtem azokat a hibákat, amiket el szoktam követni, hogy ne kövessem el újra őket. Másrészt azon gondolkodtam, hogy milyen jó lesz, ha megnyerem a versenyt, és újra lesz bankrollom. Elhatároztam, hogy nagyon feszes leszek, csak tuti lapokkal megyek be, és csak nagy potokkal vagy legalább vakokkal jövök ki. Így aztán több órányi erős koncentrálás, meditálás és TV-nézés után beültem.
Itt ért az első meglepetés, ugyanis kiderült, hogy ez egy Limit Hold'em verseny. Nem pontosan értem, hogy egy No-limit verseny fődíja miért egy Limites verseny, de azért még ennek is tudtam örülni, mert így nehezebb kiesni. Igaz másokat kiejteni is nehezebb.
Az asztalnál 4 darab versenyző, akik ennek okán olyan lazák voltak, hogy mindent megadtak, szinte mindenre, így aztán én is lazultam velük, ami nem is sikerült rosszul, mert a blöffjeim bejöttek, amikor meg azt hitték, hogy blöffölök, akkor meg nem is, így azok is bejöttek, ráadásul az egyik nem játszó embernek meg balra mellettem volt a helye, akinek a vakja valahogy általában nálam landolt. Tehát jó ideig CL-ként üldögéltem, aztán elkezdtem hullámozni. Sajnos Limit-ben nem lehet az emeléssel erőt sugározni, mert általában annyira kevés, hogy akinek van valamije, vagy azt hiszi, hogy van valamije megadja.
Persze, ahogy emelkednek a vakok, ez egyre kevésbé igaz, de sokan nem tudják átállítani a játékukat, úgyhogy 100/200-nál is úgy játszanak, mintha 10/20 lenne, pedig a zsetonmennyiség nem nagyon emelkedik.
Szóval a hullámzásnak éppen a tetején tartottam, mint a focivállogatot '86-ban a mexikói világbajnokság elött. Elösször egy JJ-met verte meg egy KTo, flopra bejött két párjával, ami így visszanézve egy igencsak hibás játék volt a részemről. Aztán jött egy döntetlen, ahol nagyjából azt nyertem, amit betettem.
Ezután ütött be a chrach (vagy hogyan írják). A vak 100/200 volt, és nagyvakban kaptam egy Kc Qs-t, elöttem egy george.22222 nevezető ember (a második legtöbb pénzzel) az osztó helyén belimpelt, emeltem, megadta, mindenki más már régen bedobta.
A flop: 9h Ac Jc.
Megint emeltem egy százast, Gyuri megadta.
A turn Tc.
Emelek 200-at (flöshúzóm is lett, amellett, hogy bejött a sor, ráadáskép, ha lejön a szín, az enyém a legjobb kéz), tartja.
Lejött egy 8h, így az összes lap egy hosszú sor volt, mint kiderült, ők voltak a kivégzőosztag. Megint emeltem 200-at, amit a kedves telefonfülke megadott. Már számolgattam, hogy mennyi pénzem is lesz, amikor megmutatta a lapjait: 5c3c. Szerintem nem játszott jól. Azt gondolom, hogy nem játszottam rosszul, mert flop után félblöffölni próbáltam, ami ugyan nem jött be, de a tizes sajnos igen, amivel lejött a sorom. Gondolkodtam a flössön is, de a dámán kívül az összes olyan lapot, amivel érdemes elindulni, már láttam. Kiváncsi lennék a véleményekre.
Tehát itt már eléggé shortstack voltam. Ezután megverték a két páromat egy drillel, így már olyan kevés pénzem volt, hogy átszaladt rajtam a vak és a végén az ATo-mat megverték egy AKo-val.
Úgyhogy sajnos a címben említett 2-es nem a helyezésemre utal.

A bejegyzés trackback címe:

https://stpoker.blog.hu/api/trackback/id/tr13151476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barazoli 2011.02.27. 17:22:49

Barátom! Én még csak most fogom elszenvedni a Te kálváriádat, mert én is egy NL-es versennyel jutottam be egy omaha versenyre,amiben nem vagyok annyira otthon.Egyenlőre azzal vagyok elfoglalva hogy megtaláljam a versenyem a lobbyban, mert eltünt.Kivánj nekem kéz és lábtörést!

Üdv: barazoli
süti beállítások módosítása