HTML

Friss topikok

  • barazoli: Barátom! Én még csak most fogom elszenvedni a Te kálváriádat, mert én is egy NL-es versennyel juto... (2011.02.27. 17:22) Weekly Round 2.
  • ken adams: chipleader :) (2008.02.27. 18:55) Győzelem!
  • sajt: Nem láttam még ebok formában, de szerintem jó befektetés megvenni. (2008.02.07. 09:54) A titok
  • breywol: check - passz :) (2008.01.04. 01:15) Poker Pro
  • zsp: én olvaslak szorgalmasan! olyan ez, mint a heads up: ha éppen sokat nem is, egy embert biztosan t... (2007.12.31. 09:58) AA-k és a koncentráció - olvassa ezt valaki?

ST Póker

2007. augusztus 7. óta pénzért játszom.

Az Omaha dicsérete

2007.10.05. 15:21 | sajt | Szólj hozzá!

Miután a PokerStras-on elvesztettem az összes pénzemet, összekapartam 10$-t,  és befizettem a bet265-re, amit sikerült is megháromszoroznom, aztán az egészet egy partiban elvesztenem. A megháromszorozást az Omahának köszönhettem, mint ahogy az elvesztést is.

Véletlenül kattintottam egy Omaha sin'n'go-ra, amire akkor jöttem rá, amikor négy lapot osztottak. Szerencsére a negyedik leosztásnál rájöttem, hogy mi a játék lényege, így meg is nyertem a versenyt 5$-ral hízlalva a bankrollomat.

Az Omaha szinte ugyanolyan, mint a Hold'em, csak 4 lapot osztanak mindenkinek, amiből 2-t lehet felhasználni a kéz összerakásához. Éppen ez benne az érdekes. Pld. ha kap az ember 4 darab K-t az sokkal értéktelenebb, mint pld. 2 QQ meg egy 2-es és egy 6-os. Ez azért van, mert a két KK már nem lehet drill például. Ugyanígy működik ez a sorokkal és a flössökkel is.

A legjobb benne pedig az, hogy kevesen ismerik, sokan kipróbálják, tehát lehet halászni. Ugyanúgy, mint ahogy engem is lehalásztak a végén.

Mostanában freerollokon próbálok nyerni valamit (eddig kétszer sikerült), aztén majd azzal játszani. Szerencsére a bet265-ön van napi 3-4 freeroll, amiken kipróbálhatja magát az ember.

A bejegyzés trackback címe:

https://stpoker.blog.hu/api/trackback/id/tr19187118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása