HTML

Friss topikok

  • barazoli: Barátom! Én még csak most fogom elszenvedni a Te kálváriádat, mert én is egy NL-es versennyel juto... (2011.02.27. 17:22) Weekly Round 2.
  • ken adams: chipleader :) (2008.02.27. 18:55) Győzelem!
  • sajt: Nem láttam még ebok formában, de szerintem jó befektetés megvenni. (2008.02.07. 09:54) A titok
  • breywol: check - passz :) (2008.01.04. 01:15) Poker Pro
  • zsp: én olvaslak szorgalmasan! olyan ez, mint a heads up: ha éppen sokat nem is, egy embert biztosan t... (2007.12.31. 09:58) AA-k és a koncentráció - olvassa ezt valaki?

ST Póker

2007. augusztus 7. óta pénzért játszom.

Újabb 100$-nyi veszteség

2007.08.18. 22:17 | sajt | 1 komment

Ma élőben játszottam egy heads-up-ot egy nagy teremben a Szentendrei útnál. Próbáltam folyamatosan csökkenteni a téteket, de a párom folyamatosan növelte, így a végén 18911 forintot kellett kifizetnem. Mindezt egy állandóan vigyorgó kibic jelenlétében. Ez kb. 100$, alig bírtam kifizetni. Sajnos esélyem sem volt, hogy valamit is visszanyerjek, így hát 5 nagy bevásárlószatyorral illetve egy babakocsival tértünk haza.

Ezt csak azért írtam le, mert Ági szerint itt is annyit költöttem, mint amennyit veszítettem pókeren. Igaz, ez csak a bakroll befizetés volt, most derül ki, hogy mennyi ideig tart.

De hogy ezen egy fillért sem fogunk nyerni, az biztos...

A bejegyzés trackback címe:

https://stpoker.blog.hu/api/trackback/id/tr25143396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsp · http://poker.blog.hu 2007.08.20. 04:49:56

a gyerekek már egész pici koruktól tudnak dolgozni. 3-4 éves koruktól a kis kezükkel ügyesen ragasztanak cipőket és a szőnyegszövés is könnyebb kicsi de fürge ujjakkal.

hosszú táv, hosszú táv!!!
süti beállítások módosítása