HTML

Friss topikok

  • barazoli: Barátom! Én még csak most fogom elszenvedni a Te kálváriádat, mert én is egy NL-es versennyel juto... (2011.02.27. 17:22) Weekly Round 2.
  • ken adams: chipleader :) (2008.02.27. 18:55) Győzelem!
  • sajt: Nem láttam még ebok formában, de szerintem jó befektetés megvenni. (2008.02.07. 09:54) A titok
  • breywol: check - passz :) (2008.01.04. 01:15) Poker Pro
  • zsp: én olvaslak szorgalmasan! olyan ez, mint a heads up: ha éppen sokat nem is, egy embert biztosan t... (2007.12.31. 09:58) AA-k és a koncentráció - olvassa ezt valaki?

ST Póker

2007. augusztus 7. óta pénzért játszom.

Bankroll over

2007.08.18. 00:36 | sajt | 2 komment

Eljött ez a pillanat us, amikor is elfogyott a bankrollom. Összesítésben kb. 100 dollárt nyertem, de ennek a dupláját vesztettem, így alakult ki, a jekenlegi 3 centes egyenlegem, ami semmire sem elég. A mai napot 9 dollárral kezdtem, ami aztán felment 13-ra, majd visszaeset 9-re. Ezután beültem egy 1 dolláros versenyre, amin sikerült 1.8-at nyernem. Jöhetett egy 5 dolláros, ahol egy iszonyatos badbeat-el estem ki. (Általában ilyenekkel szoktam, de ezeket majd ki kell elemezni.)

Most egy kis pihenés jön, mert szerencsére hétfőig semmit nem tudok befizetni, és egy kisebb összeggel újrakezdem mostani tapasztalataim birtokában.

A bejegyzés trackback címe:

https://stpoker.blog.hu/api/trackback/id/tr30142832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsp · http://poker.blog.hu 2007.08.18. 16:44:20

az első 100 dodómat én is elbuktam. meg a másodikat is. a harmadikból építettem az első igazi bankrollomat. aztán azt is majdnem nulláztam, de túléltem. szóval ne aggódj, csak elemezd ki tényleg, hogy azok valóban badbeatek-e, vagy te hibáztál. mert ha ebben tévedsz, az nagyon veszélyes.

sajt · http://sajt.tumblr.com 2007.08.18. 21:17:31

Most már csak valami jó kis program kellene, amivel ezeket egyszerűen lehetne elemezni.
süti beállítások módosítása